BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Khamis, 30 Januari 2014

Sye dah pakai Spec!!!

Assalam sume!!!
   Ari nie sye nak umumkn yg sye dah pakai spec! haha~ x tau r nak rse sronok ke sedih... rse sedih coz nikmat mate kurniaan Allah nie sudah ditarik sedikit... jelous dgn org lain yg boleh melihat dgn elok tnpa bantuan cermin mate or kanta lekap... rase sronok coz sye r org first dlm family sye yg pakai spec, my adik beradik xde yg pakai pn... & rse mcm cool je pakai spec nie coz nampak mcm budak pandai, hahaha...
papepon syukuri r  nikmat mata yg tuhan beri tu coz ade org lain yg kat luar sne yg langsung x dpt melihat alam sebab buta sejak kecil...

nampak mcm cool kn? kan sye dah ckp mmg cool punye r... haha

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here