BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Isnin, 14 November 2011

Mencari GiZi SeNyUmaN XD

Lirik Senyum – Malique & Najwa


Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit


Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa
Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina
Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse

Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan
Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian
Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse

Ulang Chorus

Ulang Verse




Assalam sume.....

hahaha..... ni r lirik lagu 'SENYUM'..... 
walaupon ari ni sye rase sedih, tp sye ttp nak cite pasal SENYUM kt korg sume.... sje je nak kongsi....

   korg tau ke ape tu senyum??? msti r korg tau kn??? klau x tau baik korg gi blik sk tadika korg, cbe tanye ckgu korg.... klau ckgu korg x tau gak, haih.... x tau r nak ckp ape lg r.....
sbnrnye, bde ni mmg nampak simple tp seberape ramai yg tau maksud senyum tu.... korg perasan x, bde ni slalu korg wat tp maksudnye pon korg x tau..... x ke pelik tu....


OK r.... meh sni sye terangkn kt korg....
   SENYUM atau dlm bahase Englishnye 'SMILE', merupakan perubahan riak wajah yg mengambarkn kegembiraan a.k.a perasaan gembira sseorg.....
(di ambil dr KAMUS DEWAN Edisi Ke 1000 write by AMI) 

hehehe... klau korg caye mmg sah korg dah kne tipu dgn sye.... XP

   sori3..... gurau je.... sje nak hiburkn hati yg sedih ni.... 
sbnrnye, bnyk kebaikkn SENYUM ni.....
antaranye:

  1. korg dpt pahala ( ni ikut sbb r.... klau korg senyum coz nak ngorat, baik x yah.... buat tambah dose je....)
  2. korg disukei oleh org ramai.... ( ni sume tau kn??? )
  3. korg dpt 'awet mude' tau!!! (so klau pompuan nak kekal cantik sampai tua bangke, bleh r amalkn)
  4. ni kire sedekah gak tau!!!
  5. korg dpt hiburkn hati... (mcm sye wat skrg ni, sye tgh cube senyum coz nak hilangkn rase pilu tu...)
  6. dpt kwl emosi & prasaan....
  7. dll.
hehehe.... yg lain2 korg pikir r sendiri ye.....

klau korg nak tau, SENYUM ni memerlukan cume dlm 16 - 18 otok muke korg je tau!!! ( ni sye x tipu ye....)
manekla, klau korng wat muke sedih/ muram, ia memerlukan ledih otot muke... (sye x ingat r brape.... sori!!! )
ini menunjukkn betapa senangnye utk kte senyum berbanding muram.... ( klau lukis muke org pon, ia lebih senang wat muke org senyum berbanding wat muke muram... ni pd sye r, korg x tau r cmne...) tp knape msih ade lg orng yg ssh sgt nak senyum???
kn NABI kte pon galakkn kte senyum coz ia 1 sedekah, kn elok tu....
malah kte nampak lg CANTIK klau senyum.... korg stuju kn???
ye r cube korg bayangkn org yg korg suke senyum kt korg, msti mlm nnti korg x tido punye r... hehehe....


Aad 1 lg fakta tentang senyum ialah....
ble seorg gadis senyum pd seorg jejaka, itu sudah cukup utk buat si jejaka memikirknnye berkali-kali dgn penuh tanda tanye....



mulekn pg anda dgn SENYUM!!!


 hehehe.... cute x kucing ni... XD


 syg2, syg syg syg? syg syg syg.... muah!!! (mnje2 kucing )

SENYUM!!! klik! klik! klik! gambar anda diambil...

ni r hidup.... dlm 1000 mungkin anda sorg je yg SENYUM!!! tp x pe... tu tandenye anda sorg yg brani, tabah & yg lebih penting.... anda berbaza dgn org lain!!! (senangkn nak cari anda cmni)





hehehe.... rsenye tu je r yg sye nak kongsikn ari ni... lupekn segale masalah & happy2 r selalu XD

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here