BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Khamis, 10 November 2011

CINTA MUKA BUKU!!!

assalam sume....
     ari ni sye nak ckp cikit pasal salah satu lagu top. lagu ni ade kene- mengena dgn FB. rsenye sume orng tau ape tu FB kn??? bg yg x tau, FB tu singkatan utk FACEBOOK....
    OK... bebalik pada tajuk cite sye, lagu ni bertajuk 'CINTA MUKA BUKU' a.k.a FACEBOOK...
pd sye lagu ni x de r sedap mne pon... klau dgr btol2 lirik lagu ni mcm luahan kata2 je... dia cume ckp mcm biase je klau korang x dgr muziknye... tp x tau r knape lagu ni diminati... sye bknnye x suke lagu ni & x suke penyanyinye, cume sye rse lagu ni klau di nilai, ia sepatutnye x dpt status 'TOP' tu....
    tp sye x salahkn korg nak minat @ x lagu ni.... sbb setiap org ade pendapat sendiri.... ni cume pendapat sye je, korg nak kate ape tu terpulang kat korng.... oh ye, skrng dah ramai ganjing lagu ni klau tgk kt YOUTUBE @ FB sye..... ade mcm2, ade yg tajuknye =
1)'PUTUS DI TWITTER' ni sambungan lagu ni, tp penyanyinye bkn NAJWA LATIF r... penyanyinye org laki....
2)'CINTA MUKA BULU' ni lawk sikit klau dgr, tgk tajuk pon dah tau cite dia cmne kn???
    hope korag enjoy tonton video ni kt YOUTUBE ye...hahaha....



    ni sye ade sertakn lirik lagu ni,videonye x sempat lak sye nak mskkn... korg tgk r sendiri kt YOUTUBE ye.... klau korg nak cube bace/ nyanyi lagu ni tanpa muziknye mcm yg ye katekn, SILAKN.... =


Tajuk Lirik Lagu: Cinta Muka Buku
Artis/penyanyi: Najwa Latif
Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here