BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Selasa, 15 Februari 2011

MAULIDUR RASUL vs Valentine day





~olla....& assalam sume <3 <3 <3

hahahaha.......

ni nak cite satu hal yg sye rase sume umat islam dah tahu....
MAULIDUR RASUL (hari keputeraan Nabi MUHAMMAD) & Valentine day(hari kekasih utk org bkn islam)....
yg umat islam zaman sekarang kurang tahu ialah HARAMnye menyambut Valentine day & fadilat2 menyambut MAULIDUR RASUL....

baru je sye dok kejap kat dpn tv, niat di hati nak rehat kejap tp makin penat dengar berita pasal remaja2 islam yg kene tangkap khaluat pd malam valentine......drpd dpt malu dgn org lain & ALLAH, buat maksiat tu & terus kene tangkap khaluat,kan bagus kalau diorang dok rumah/masjid buat ibadat2 sunat utk malam MAULIDUR RASUL tu....buat r solat sunat ke, sedekahkn doa kpd Nabi MUHAMMAD ke, kan bagus.....dpt pahala lg....klau sambut Valentine & buat bende2 yg x elok & entah pape tu ape dapat..??? malu lg ade r...dah tu berDOSA dgn ALLAH pulak tu......HARAM!!!!!! pastu menjatuhkn maruah ISLAM pd mate dunia.....

papepon sye masih sambut 14 febuari tu....tp bkn sambut Valentine, tp sambut hari lahir abang sulong sye...

*p/s buat abang tersayang: ~Hapi B'day.... moga gembira selalu,dimurahkan rezeki,dipanjangkn umur,di tetapkn iman & menjadi seorang yg kuat iman.... (^_<)Y ~<3

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here