BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Khamis, 26 Ogos 2010

MUSIM MENGGILA DAH TIBA!!!


hai semua..........
musim menggila bagi wanita dah tiba!!!biasalah tu.....bila nak dekat nak raya ni memang semua wanita akan jadi gila.nak beli tu ini,nak buat baju raya lah,buat kuih raya lah,tukar langsir & perabutlah, cat rumah lah & macam2 lagi lah.....(hai naik pening kalau difikirkan),so sebagai lelaki sabar jelah ya dgn karenah perempuan ni....& halalkan jelah duit yg diorang guna untuk beli semua kelengkapan raya tu....(kesian3)lelaki lak akan gila dgn karenah perempuan coz duit diorang semua abis....bebudaklak gilakan mercun & diorang dah kira berapa duit raya yg diorang akan dapat(he..he..he..sama mcm syelah....).

pape pon .....

~SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA~

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here