BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Sabtu, 17 Julai 2010

MAKSUD DULCINEA....( ^ _ ^ )


HAI SEMUA.........

BARU2 NI SAYA DAPAT TAHU MAKSUD NAMA KUMPULAN SAYA IAITU DULCINEA....IA BERMAKSUD "PECINTA YG SETIA".SEBENARNYA KAMI BERI NAMA TU BERDASARKAN TAJUK CERITA JE,TAK TAU MAKSUDNYA PON...(HE...HE..HE...).CERITA APA SAYA TAK TAULAH...KAWAN SAYA YG BERI NAMA TU.TAPI BILA DAH TAU MAKSUD NAMA TU,RASA LEBIH SERONOK LAK!!!

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here