BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Isnin, 26 Julai 2010

KELUARGAKU.....( ^ _ ^ )

TERDAPAT 8 ORANG AHLI DLM KELUARGA SAYA YG TERDIRI DARIPADA AYAH SAYA,ABD. RAZAK B. MOHD. ZAIN & IBU SAYA, ZAINAB BTE. BADELI.....



NI PULA ABANG2 SAYA.....YG SULONG,MOHD. AFIQ FATHUDDIN.YG KE-2, MOHD.ADIB AIZUDDIN & YG KE-3,MOHD. ARIF NASIRUDDIN....MEREKA MEMPUNYAI PERSONALITI YG BERLAINAN....





SI SULONG AGAK TEGAS,CEPAT MARAH & SUKA MEMBEBEL(WALAUPON HAL KECIK....MACAM LADIES),NAMUN DIA AGAK PERIHATIN & AMBIL BERAT SEBENARNYA....SENANG KATA DIA MENGEJAR KESEMPURNAAN LA.....

YG KE-2 LAK,AGAK EGO,BERKELAKIAN,NAKAL & SUKA BUAT HAL,BUT PANDAI(BOLEH LA..)AKTIF & SUKA MENOLONG....DIA NI LEH DIKATAKAN SEDANG MENGALAMI ZAMAN REMAJA LA...

TG KE-3,DIA NI PEMALAS,CEPAT MARAH & SENANG MERAJUK....TAPI DIA SANGAT MEMAHAMI PERASAAN ORANG LAIN & ADA KETIKANYA DIA NI SEORANG YG PERIANG....

SETERUSNYA IALAH....SEMESTINYA SAYALAH TU (HE..HE..HE..).SUSAH NAK MENGAKUI KEKURANGAN DIRI SENDIRI(BIASALA TU),TAPI KITA KENA JUJURKAN???SO,MEH SAYA CERITA SIKIT TENTANG DIRI SAYA....



KESUKAAN SAYA :MELUKIS ANIME,COKLAT,MILO AIS,BUAH APEL/ANGGUR & BACA KOMIK.BENDA TG SAYA TAKUT :SEGALA BENDA BERKAITAN MEDIK,TEMPAT YG TERLALU TINGGI & SEMESTINYA MAK SAYA.....BENDA YG SAYA PALING TAK SUKA :SEGALA JENIS SAYUR & SUSU....



NEXT,ADIK LELAKI SAYA....MOHD. AZRI BAHRUDDIN.DIA NI JENIS YG PELIK & FUNNY(GILA2 GITU...SAMA JE DGN SAYA).DIA SEORANG YG KREATIF,TAPI SUKA MENGGARUT YG BUKAN2.DIA RAPAT & BAIK DGN SAYA.



AND THE LAST....ADIK PEREMPUAN SAYA,NUR ATIQAH.DIA NI PEMALAS & TAK TAU/PANDAI/SUKA WAT KERJA KEPEREMPUANAN....TAPI DIA NI AGAK FEMININE LA....MAKSUD SAYA DIA NI SUKA BENDA2 COMIL(SENANG KATA NORMAL LA)

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here