BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Isnin, 3 Mei 2010

MELAWAT KE MELAKA(2008)


saya telah melawat ke afamosa safari di melaka pada 2008 sempena aktiviti akhir tahun murid tahun 6 di sekolah saya,SK AYER HITAM BATU 18....

rasa seronok itu memang tergambar di wajah...banyak haiwan dan tempat menarik di dalam afamosa safari tu yang saya lawati.antaranya taman burung,pesta gajah,persembahan koboi & haiwan,serta pulau monyet & burung....(sebenarnya banyak lagi tapi malas nak cerita)

saya turut melawat EYE ON MALAYSIA & EYE ON MELAKA,gayat gak naik tinggi-tinggi tu tapi nampak cantik sangat pemandangan bandar melaka dari atas...oh,sweetnya.selain itu,saya turut menaiki menara tameng sari & sampan yang menyusuri sungai melaka pada waktu malam ...mamang cantik macam kat Venice Itali je,lagi-lagi bila lampu-lampu di tepi sungai tu menyala terang-menderang....cantik sesangat.

seterusnya,saya dan rakan-rakan yg lain turut membeli-belah disana...saya telah membeli keychain rama-rama satu set,sebuah patung singga(ingat nak beli yg besar tapi tak tau nak bawa camne nanti)& kuih untuk mak ayah...malas nak beli banyak barang,susah nak bawa & membazir je...

tapi memang penat sehari suntuk berjalan di bandar bersejarah tu,walaubagaimanapun seronk dapat melawat bandar melaka bersama-sama kawan-kawan...walaupun ada gak kawan saya yg tak dapat ikut sama....

OKlah,jangan lupa pergi sana tau kalau ada masa....

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here