BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Sabtu, 22 Mei 2010

HOBIKU...

hai semua!!!
kali ni saya nak cite pasal hobi saya....
saya ni minat membaca...tapi comik je la(he..he..he...)
kalau nak tahu kat umah saya dah ada >50 buah comik.kalau yg saya dah baca tak boleh dikira dah....sampai mak saya pun marah saya sebab selalu baca comik.adik saya pun ada minat yg sama dengan saya tapi saya je yg selalu keluarkan duit utk beli comik tu sebab adik saya tak pandai simpan duit....susah betul macam ni.kalau nak tahu saya minat chiba kozue punya comik & lukisan,cute sangat!!!itu kalau pelukis luar negara la.kalau local punya:kaoru, xanseviera & keith...lukisan mereka semua berlainan & berstail.

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here