BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WARKAH DARI NaMi (penulis)

~ASSALAMMUALAIKUM~

'SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA!!!'

blog ini hanyalah sekadar hiburan buat diri ini semata - mata... Tiada kaitan dgn org lain, so sebarang persamaan yg disengajakn / tidak disengajakan adalah secara kebetulan... maaf di atas segala kesulitan yg berlaku.... ^V^
Terdapat ralat dalam alat ini

Tuan/Cik Muda

Translate

Halaman

Isnin, 3 Mei 2010

CITA-CITAKU....CINTAKU???



cita-citaku....
em,mestilah nak jadi pelukis...tapi jadi saintis pun best gak.tapi saya takut lihat darah...uhh takutlah!!!
lagipun saya minat melukis & anime....terutamanya yang cute-cute,sukanya...

tapi kalau jadi pelukis mak saya cakap pendapatan tak tetap....sebab tu mak tak bagi jadi pelukis & mak tak suka saya melukis aje...tapi saya lukis gak sebab yalah kalau dah minat nak buat camne??? tapi kena senyap-senyaplah...namti kena marahlak(shh...diam tau,jangan bagi tau mak saya yau!!! he..he..he..)

CINTA???
saya tak minat dengan cinta sebenarnya,tak tau kenapa mungkin sebab saya benci lelaki.bagi saya lelaki kaki tipu,janji sana sini tapi tak tunaikan pun.dahtu sebab lelaki rosak si dara...hai senak cakap, saya memang tak minat laki pun...tapi jangan salah fahamlak,saya bukan homosek tau!!!tapi nanti kalau tiba masanya hati saya terbuka untuk menerima lelaki,lelaki tu mestilah suami saya yg setia,dan saya akan sayangkan dia sepenuh hati saya....(tapi tu nanti lah)tapi itu tak menghalang saya untuk tertarik dengan watak lelaki anime & artis...

0 ulasan:

BuTToN

fb Twitter

Post Menarik & Terkini

get this widget here